miércoles, 31 de agosto de 2011

PRESENTACIO DEL MEU BLOC

Hola sóc Andrés, tinc 43 anys i visc a Castellbisbal (Barcelona), sóc pare d'un nen Cristian i una nena Lidia que són la meva debilitat. La meva professió durant els darrers 20 anys ha estat la de Director Financer en una Gestoria de Barcelona. Com a conseqüència de la crisis que cada dia ens colpeja més fort, d'un dia per l'altre em vaig trobar a l'atur, i em vaig dir ara que faig amb l'edat que tinc (segons sembla a partir dels 40 no servim per a res), llavors va aparèixer el meu subconscient (la meva dona) que em va donar els ànims per poder muntar la meva pròpia empresa amb uns companys, i l'empenta definitiva per llançar-me a realitzar el grau d'ADE a la UOC. Ara només depèn de mi, que tingui aquest constància que es necessita per poder acabar el projecte que he iniciat.

Salutacions a tots els companys.

2 comentarios:

  1. Benvolgut Andrés,

    Molt bé pel teu subconscient, que t'ha donat l'empenta necessària per endegar nous projectes i nous horitzons, l'edat amb una economia del coneixement, no té perquè ser un factor decisiu per mantenir actius als que érem "parc juràsic" en altres èpoques, ja que "nosaltres" els més grans de 40 anys, podem afegir l'experiència amb el domini i accés a la informació.

    Així que representem un valor afegit per la societat que pot aportar encara moltes coses durant molt de temps. No defalleixis en el teu propòsit, estic segur que podràs aportar encara molts valors i coneixements a la societat.

    Molts ànims!

    ResponderEliminar
  2. Benvolguut Andrés!!!

    M'alegro molt de que hagis pres aquesta decisió, de vegades ens cal una empenta.

    D'altra banda comentar-te que malauradament és la societat en què vivim la que ens fa veure les coses d'aquesta manera. El meu pare té 51 anys i és l'home més curiós que he vist mai, encara i "el que li queda" segueix i seguirà sent un manetes.

    Crec que encara tens molta vida per davant per aconseguir els teus propòsits, que amb ajuda i suport de la teva família segur que t'és més fàcil aconseguir.

    Et desitjo el millor en aquesta nova etapa.

    Aqui estic pel que necessitis.

    ESTER ALARCON

    ResponderEliminar